دنیای سلامتی

بهبودی کامل با سبک زندگی سالم

مدیریت ریزش مو در نواحی مختلف پوست (سر، ریش، ابرو)

ریزش سکه ای یک شرایط خود ایمن شایع و مزمن است که به طور مستقیم بر روی رشد مو تأثیر می گذارد. ژل آلوپسی یک درمان موضعی مؤثر است که می تواند به کمک درمان و کنترل این بیماری پیچیده کمک کند. این کرم حاوی ترکیبات دارویی است که به کاهش التهاب، تحریک رشد مجدد فولیکول های مو و بهبود علائم ریزش مو کمک می کند. استفاده منظم از این محصول داروی تحت نظارت پزشک می تواند در مدیریت مؤثر این اختلال خودایمنی و بازیابی سلامت و زیبایی موی بیمار نقش مهمی ایفا کند.

کرم – ژل آلوپسی آره آتا سریتا

آلوپسی آره آتا (ریزش سکه ای مو) یک بیماری خودایمن شایع است که در مرحله آناژن (فاز رشد) فولیکول مو اتفاق می افتد. این بیماری باعث ریزش مو به صورت سکه ای در مناطق مختلف بدن مانند سر، ریش و ابرو می شود. تقریبا 2 درصد از جمعیت جهان در طول عمر خود با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند. ریزش سکه ای مو در هر سنی مشاهده می شود، اما شیوع آن در بین نوجوانان و جوانان بیشتر است. اگرچه ریزش موی منطقه ای تهدیدی برای زندگی نیست، اما به لحاظ روانی و اجتماعی ناراحت کننده است.

ریزش مو

اغلب در این بیماری فولیکول های مو در نتیجه حمله اشتباه توسط سیستم دفاعی بدن شخص آسیب می بیند و مانع از رشد مو شده و در ناحیه ریش سکه ای مو رخ می دهد. در بیماران مبتلا به ریزش سکه ای یک افزایش سلول های سیستم ایمنی به ویژه سلول های لنفوسیتT (CD8 و CD4) دیده می شود.

همچنین در این بیماری ترکیبات مخرب به نام رادیکال آزاد منجر به استرس شدیدی در ریشه های مو می شود که نتیجه آن ریزش سکه ای مو است.

کرم – ژل آلوپسی آره آتا سریتا

۲۷ روز پیش
رعنا
بیوگرافی

بهبودی کامل با سبک زندگی سالم
آرشیو موضوعی