دنیای سلامتی

بهبودی کامل با سبک زندگی سالم

غذاهای مغذی و پرکالری

فست فود به عنوان یکی از انواع غذاهای نامطلوب و زیان آور شناخته می شود، زیرا این دسته از غذاها دارای میزان بالایی از چربی هستند. این موضوع باعث شده است که فست فود به عنوان یکی از مضرترین انتخاب های غذایی در نظر گرفته شود. این در حالی است که علاوه بر فست فود، برخی دیگر از مواد غذایی نیز وجود دارند که باید در مصرف آنها احتیاط و دقت بیشتری به خرج داد. بنابراین، شناسایی و پرهیز از مصرف بی رویه این گونه مواد غذایی می تواند در حفظ سلامت و تندرستی افراد نقش مهمی ایفا کند.

این غذا به دنبال دارد چاقی بیشتری نسبت به فست فود است

سالمون یکی از بهترین انواع گوشت برای مصرف است و مزایای فوق العاده آن در مجله های سلامت بارها مورد بحث قرار گرفته است. با این حال، در مورد نحوه تهیه و مصرف این ماهی هشداری داریم. سالمون به دلیل داشتن میزان قابل توجهی امگا 3 یکی از بهترین انواع ماهی شناخته شده است و برای سلامت بدن ضروری است. اما این مزایا زمانی حاصل می شود که سالمون به درستی تهیه و مصرف شود، به طوری که مراحل رشد طبیعی و در حیات وحش را طی کرده باشد.

تاثیر ماهی بر چاق شدن

تحقیقا ت انجام شده ثابت کرده است که ماهی سالمون پرورشی می تواند از فست فود مضر تر باشد. ماهی سالمون پرورشی بسیار تنبل تر از ماهی سالمون آزاد است و به دلیل تحرک کم تری که دارد چربی موجود در آن بسیار بالاتر است و می تواند خطرآفرین باشد این دلیل بر مصرف نکردن این نوع ماهی نمی شود چرا که با توجه به خواص بی نظیر آن نباید از برنامه غذایی حذف شود این در حالی است که مصرف ماهی سالمون بیش از یک مرتبه در هفته به هیچ عنوان توصیه نمی شود. امگا 3 موجود در ماهی یک ماده مفید است اما امگا 3 موجود در ماهی های پرورشی بسیار کمتر از ماهی هایی است که به طور طبیعی رشد می کنند.

۱۶ روز پیش
رعنا
بیوگرافی

بهبودی کامل با سبک زندگی سالم
آرشیو موضوعی