دنیای سلامتی

بهبودی کامل با سبک زندگی سالم

زایش نوزاد با چند والد

تولد نوزاد با سه والد، اگرچه ممکن است برای برخی افراد امری عجیب و غیرمنتظره به نظر برسد، اما با توجه به پیشرفت های روزافزون علم و فناوری در جهان امروز، چنین امری دیگر دور از دسترس نیست. در این مقاله، روش نوین تولد نوزاد با همکاری سه والد را مورد بررسی و مطالعه قرار خواهیم داد. این فناوری جدید، افق های تازه ای را در زمینه باروری و تشکیل خانواده گشوده است و می تواند برای برخی افراد و خانواده ها گزینه ای مناسب به شمار آید.

روش منحصر به فرد و بی نظیر تولد نوزاد با سه والد را در ادامه مشاهده خواهید کرد. این نوع تولد نوزاد با سه پدر و مادر، جدیدترین پیشرفت در زمینه بارداری و روش های نوین آن است. کودکانی که دارای ژنتیک سه نفر هستند، از سال آینده به دنیا خواهند آمد.

بعد از اینکه MPs این نظریه را تایید کرد پزشکان برای آغاز کار خود منتظر رای مجلس اعیان خواهند ماند تا کار خود را آغاز کنند.

طرح کودکانی با 3 پدر و مادر نظریه ای بود که از سوی پزشکان بریتانیایی به مجلس ارائه شد و توانست 328 رای موافق و 128 رای مخالف را کسب کند.

افزایش مشکلات ژنتیکی و بیماری های ارثی در جهان ایده ی بیان این طرح بود.

تولد نوزاد با سه والد

تولد نوزاد با سه والد

تا پیش از این با روش جراحی IVF و با لقاح مصنوعی پزشکان برای تولد نوزادان اقدام می نمودند اما در آن مورد هم ابتلا به بیماریها و مشکلات ژنتیکی بود ولی با ترکیب کردن ژن نفر سوم این خطر تا حد قابل توجهی از بین می رود. قابل ذکر است که پزشکان انگلیسی اطمینان داده اند که هیچ یک از ویژگی های جسمی و شخصیتی فرد سوم به نوزاد منتقل نخواهد شد.

روش تولد نوزاد با سه والد

۱۶ روز پیش
رعنا
بیوگرافی

بهبودی کامل با سبک زندگی سالم
آرشیو موضوعی