دنیای سلامتی

بهبودی کامل با سبک زندگی سالم

لباس درمانی برای مشکلات ستون فقرات

مشکلات مربوط به ستون فقرات، از جمله خمیدگی و انحراف آن، مسائل قابل توجهی هستند که نیاز به توجه و درمان مناسب دارند. این لباس طراحی شده است تا بتواند به درمان این گونه مشکلات ستون فقرات کمک کند و همچنین فرم و ظاهر کمر را متناسب و متعادل نماید. با استفاده از این محصول، می‌توان در جهت رفع اختلالات ستون فقرات و بهبود قامت بدن گام برداشت و به سلامت و تناسب اندام کمک شایانی نمود.

درمان انحراف و خمیدگی ستون فقرات

درمان اسکولیوز (انحنای ستون فقرات) که یک خمیدگی بدون درد ستون فقرات است که گاهی حالت پیشرونده داشته و باعث تغییر شکل قفسه سینه و پشت می شود، بسیار مهم است. این عارضه می تواند مهره های قفسه سینه ای (میانی) یا مهره های کمری (پایینی) ستون فقرات را درگیر سازد. این عارضه بیشترین شیوع را در نوجوانان داشته و در دختران شایعتر از پسران است. درمان این عارضه برای جلوگیری از پیشرفت آن و حفظ سلامت ستون فقرات بسیار ضروری است.

مشکلات ستون فقرات

انحراف ستون فقران

کسانی که از هر نوع دردی در پشت کمر خود رنج می برند می دانند که این درد حس خوشایندی نیست. کم تحرکی و خم شدن در پشت میز کار یا خیره شدن به حالت خمیده روی صفحه مانیتور که در طول روز انجام می گیرد همه اینها حکایت از این دارد که بسیاری از مردم آگاهی چندانی از نحوه نشستن خود ندارند.

خمیدگی و انحراف ستون فقرات

افرادی که از مشکل خمیدگی و انحراف ستون فقرات رنج می برند در آینده ای نه چندان دور می توانند از دستگاه ها و ابزارهای مکمل درمانی که منحصرا برای آنها طراحی شده استفاده کنند.

۱۶ روز پیش
رعنا
بیوگرافی

بهبودی کامل با سبک زندگی سالم
آرشیو موضوعی