دنیای سلامتی

بهبودی کامل با سبک زندگی سالم

بهترین راهکارهای مراقبت از پوست برای اسکی‌بازان

در طول فصول سرد زمستان، هنگام پرداختن به فعالیت های ورزشی اسکی در مناطق کوهستانی، افراد باید به مراقبت از پوست خود توجه ویژه ای داشته باشند. در این شرایط، استفاده از محصولات ضد آفتاب مناسب و با قدرت حفاظتی بالا ضروری است. این امر به دلیل بازتاب و انعکاس اشعه فرابنفش (UV) از طریق برف و آب موجود در محیط است که موجب افزایش احتمال بروز سوختگی پوستی می گردد. بنابراین رعایت این نکات ایمنی و بهداشتی می تواند از آسیب های احتمالی به پوست جلوگیری کند.

اسکی بازان باید از پوست خود مراقبت کنند

زمستان فرا رسیده و این فصل، دوباره فرصتی برای کسانی است که خود را عاشقان برف می دانند و از اسکی کردن بیشتر از هر کار دیگری لذت می برند. در این میان، افرادی وجود دارند که امسال اولین سالی است که برای اسکی به ارتفاعات می روند یا کسانی که به اسکی، نه به شکل ورزشی که نیازمند امکانات ویژه است، بلکه به عنوان تفریحی زمستانی و بی خطر نگاه می کنند. در واقع، مخاطبان ما همین افراد هستند که قصد داریم به آنها بگوییم که لذت بردن از برف و اسکی کردن، همیشه به آن سادگی که فکر می کنید هم نبوده و حوادثی پیش آمده است که سبب ایجاد اختلالات جسمی حاد شده و در مواردی حتی منجر به مرگ شده است. بنابراین، قرار نیست کسی با اعمال شاقه اسکی کند و لذتی را تجربه کند که رنج بی شماری را به دنبال داشته باشد، چرا که با رعایت نکات ساده ای می توان از خطرات احتمالی پیشگیری کرده و از برف و اسکی لذت برد.

مراقبت از پوست برای اسکی بازان

از پوستتان مانند یک حرفه ای محافظت کنید

1- پوست صورت و گردنتان را تمیز کرده و با کرم های روز غنی و محافظ چرب کنید، ترجیحا کرمی حاوی humectant یا liposome انتخاب کنید. humectant ها کمک می کنند تا رطوبت پوست حفظ شود و liposome ها ذرات میکرونی ای هستند که باعث مرطوب شدن پوست شما می گردند. سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که درجه حفاظتش در مقابل آفتاب حداقل 15 باشد. توجه کنید که حتی پلک یا گوش های شما نیز می توانند مانند برآمدگی بینی تان آفتاب سوخته شوند.

مراقبت پوست پس از اسکی

۲ ساعت پیش
رعنا
بیوگرافی

بهبودی کامل با سبک زندگی سالم
آرشیو موضوعی